Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



lørdag den 20. marts 2010

HVOR GAMMEL ER DU?

Det der med alder er noget underligt noget.
For mit vedkommende er der mange år til forskel  indeni og udenpå. Jeg funderer over alder efter en mildest talt overraskende episode i dag.
Jeg havde bevæget mig ind i Føtex efter et bestemt svanemærket rengørringsprodukt. Jeg har købt det flere gange i selv samme butik, og havde for en sikkerheds skyld tjekket hjemmesiden, men i dag var det ikke på hylden.
Så starter proceduren: "Ekspedition til rengørring" runger ud i butikken og en venlig mand kommer efter kort tid (godt begyndt)
Jeg spørger til produktet og får at vide at det ikke er i sortiment. Det undrer jeg mig lidt over, med henvisning til hjemmesiden. Og så skal jeg da lige love for at jeg bliver slået hjem til start - eller stemt hjem med følgende replik:
"Vi kan jo ikke have alt hjemme som du ser i Familie Journalen!!!"
Ikke et ondt ord om Familie Journalen, men ærligt talt !
Sagen endte i fordragelighed med at "den unge mand" ville undersøge om de kunne få produktet hjem. Han ville ringe tilbage.
Hold op hvor ville det have været sjovt, hvis det var en Iphone jeg lige skulle tjekke mit mobilnummer på og ikke en Nokia, der er et år gammel!
Nå - men så kan vi lære det - ka' vi.
Så mit spørgsmål i dag er: Hvor gammel er du?
Regnvejshilsen fra
Ingerlise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar