Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



mandag den 8. marts 2010

OVERRASKELSE

Jeg ved godt at jeg, næsten på blasfemisk måde, har pralet med mine ukuelige små erantis og forsigtige vintergækker! Men derfor behøver man vel ikke at få 35 cm sne smidt i hovedet. Det skete her i fredags - og så lagde det sig oven i købet i driver. Åh nej - jeg længes efter FORÅR
Lørdag kom posten heldigvis med "solen" En overraskelse.
Jeg hader normalt ordrer, men denne ordre ville jeg gerne adlyde. En pakke der skal åbens NU, herligt!
En rigtig dejlig og kreativ pige stod for overraskelsen. DEJLIGT VÆRKTØJ og GARN. Nye rundpinde til sokker, hakkenåle og nuttede knopper til mine strikkepinde. Jeg elsker nyt værktøj.
Jeg føler mig så rig, når jeg tænker på mit venskab med giveren.
Jeg skal hen i stolen og prøve mine nye pinde - jeg vender tilbage med en anmeldelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar