Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



torsdag den 27. maj 2010

AWARD

Jeg takker mange gange for denne award fra Strikkekurven., givet til mig for en kreativ blog. Det luner.
Jeg er temmelig ny her på bloggen og lærer noget hele tiden.

Reglerne for awarden er følgende:


Kopier awarden ind på din blog. Tak og link til den der har givet dig den. Link til 7 andre og spred lidt glæde.
Fortæl 7 ting om dig selv.

Jeg vil gerne give award til disse 7 bloggere. Det er dejlige blogs som jeg nyder at læse.


Fortæl 7 ting om dig selv:  Jeg:

 er strikkeentusiast - næsten på nørdniveau.

 elsker godt værktøj og garn

 er mor til to døtre og mormor til to krudtugler

mester i overspring - bare lige til imorgen

skal helst have krydderurter drysset over min mad

er vild med engelske og svenske krimier

tegner ofte modeller midt i en spændende film

PS. Man har vel sine vaner!




1 kommentar:

  1. Tillykke, tillykke!
    Og tak for den, der fløj videre til mig.
    Nu er jeg jo sat på arbejde med at sende den videre.........

    SvarSlet