Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



lørdag den 15. maj 2010

HIMLEN VAR BLÅ


I går var jeg en tur på Fanø, og himlen var så blå så blå.
Jeg var lige et smut omkring Christel for at hente lidt ekstra garn til kanter på Folklore Jakken.
(Hold øje med bloggen her, og få "det vildeste gys" når der snart skal klippes! Helt ærligt, så er det slet ikke så farligt og jeg skal nok lægge en vejledning her på bloggen. Og uden, det skal være en dårlig undskyldning i øvrigt, så venter jeg altså  på lidt bedre lys, så detaljer også kan opfanges).
På Fanø var jeg også lige et smut inde hos ham her. Fantastiske malerier med knald på farverne. Jeg må ikke vise billeder her på bloggen - ja altså når man spørger, risikerer man at få nej, så respekt for det.
Jeg havde en rigtig dejlig dag, nød vejret i fulde drag og lod mig inspirere af naturens, Christels og Johnny Madsens farvepaletter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar