Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



lørdag den 3. juli 2010

MIT HELD MÅ VÆRE BRUGT

Mit held må være brugt for i år, det er helt fint med mig, for se lige hvad der kom med posten i dag!!!!

En giveaway - ekstrapræmie fra Kys en frø. Jamen den er da fantastisk, den er smuk, den er i yndlingsfarverne - rent ud sagt så synes jeg mit held er brugt helt godt. Og så lige den suveræne detalje - teksten i nederste højre hjørne. Tusind - tusind tak

Luksusproblem: Jeg kan ikke nænne at bruge den, jeg går bare og aer lidt på den

3 kommentarer:

  1. Tak for din giveaway til mig.<den blv jeg rigtig glad for. Jeg må prøve Forglem-mig-ej-blomsten snart.

    SvarSlet
  2. Selv tak. Blomsten er faktisk også sød i tyndt garn uden filtning

    SvarSlet
  3. Kære Ingerlise.
    Jeg er glad for at du kan lide den, altid i sats med farver. :-)
    Kærligst
    Elin Emilie

    SvarSlet