Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



lørdag den 6. august 2011

SOUVENIR




Altså, altså!!!
I morges da jeg stod op stod denne overraskelse udenfor min dør!! (En rose og en håndbog om roser)
En veninde er kommet hjem fra ferie i England, hvor hun bl. a har været i David Austins Plantecenter. (Lidt misundelig er man vel?)

Jeg bliver altså lidt stille indeni når nogen hjemfører en rose til mig og oven i købet har vandet den morgen og aften under hele opholdet.

Jeg tænker meget over forskellige ting - også selvom jeg ikke er en stor tænker. Nogle kalder det, at reflektere over livet!
Jeg synes samspil mellem mennesker er en tanke værd. Rosen i dag har fået mig til at reflektere over det vi siger og det vi gør for og mod hinanden.
Det betyder meget at vi ser og hører hinanden, også når det måske ikke er så kønt, det vi ser eller hører. Vi kan gøre en forskel!

Fra lommefilosofi til praktik, jeg vil gå ud og plante min rose.
Hav en dejlig aften.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk.
    Den har du rigeligt fortjent.
    Tillykke med den.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig gave - og gode tanker :)

    SvarSlet