Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



mandag den 3. oktober 2011

UFRIVILLIG PAUSE

Arrrgh!!!

Jeg skriver til jer på en PC fra fordums dage

Bloggen holder en aldeles ufrivillig pause!
I aftes brød jeg en af mine ganske få regler! Drikkevarer og PC'er er uforenelige størrelser.

I aftes væltede jeg et krus kaffe ud over min laptop. Der er skam stadig lys i apparatet, selv efter en kraftig rystetur, men n, b, g, r og e er sat ud af drift.

Har I egentlig tænkt på, hvor meget sådan noget kaffe fylder, når det kommer ud af kruset?

Jagten er gået ind på en stabil og mobil PC.

Jeg hader alt det flytten og opgradering. Jeg har det med Pc som jeg har det med biler, de skal altså bare virke, når der er brug for dem. Hvordan og hvorfor synes jeg er helt uvæsentligt.

Så vi høres ved når jeg er opgraderet.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse med opgraderingen - pokkers, man kan da heller ikke slække på sine principper mere end 2 sekunder, før end man mærker konsekvensen....
    /Liv

    SvarSlet
  2. Ærgerligt problem du der har fået dig. Held og lykke med at få det løst.

    SvarSlet
  3. Av for den da. Håber du snart får løst problemet :)

    SvarSlet
  4. Måske hjælper det på det hele efterhånden som PCen tørrer..
    men godt for den er det nok ikke ..
    håber du finder en rigtig god (og ikke alt for sart) bærbar.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Har du prøvet at skille den ad og tørre den?

    SvarSlet