Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



torsdag den 10. maj 2012

DE SKULLE.................... SKU DE

Mobiltelefonen ringer, netop som jeg er kørt af færgen fra Fanø, hvor der er blevet hygget igennem med familie.

Kan se at det er naboen, der ringer, bør jo ikke tage den, men....

Du har haft indbrud!!!!!!

Alt er endevendt og tingene ligger spredt i alle rum.

Det var så træls at komme hjem til, og nu sidder jeg bare og er så gal at jeg er lige ved at revne.

Mine smykker er væk. Det er ikke så meget værdien af dem, men mere det, at de er givet til mig af personer jeg holder af!

En del er uerstattelige.

En del ting i hjemmet er ødelagt--- osv

PCen er væk. Jeg kommer til at mangle indholdet også selvom jeg har en backup. Ups, må hellere lige tjekke om jeg har en back-up, den ligger på en ekstern harddisk.

(Phy, den gad de ikke stjæle...., der var jeg heldig) Til gengæld har de hevet pudebetræk af mine hovedpuder så hvad skal jeg nu med dynebetræk uden tilhørende pudebetræk?

Hvad bilder de sig ind, dem der bare går ind i andre folks hjem?

Jeg er så edderrasende men også krænket, de skulle ............ sku de



5 kommentarer:

  1. Jeg kan dæleme godt forstå, du er rasende. Jeg har selv prøvet det to gange, fik tremmer for vinduerne i kælderen og alarm, følte jeg boede i Fort Knox.
    Det er bare så surt med alle de ting, der bliver stjålet - ØV

    SvarSlet
  2. Lige præcis, de skulle... Det er måske ikke så meget det, at der er stjålet noget. Det er selvfølgelig træls, specielt hvis det var noget, man var glad for. Næh, det værste er nok, at der har været nogle, som har rodet i ens ting. Sådan havde vi det i hvert fald, da vi havde samme oplevelse for nogle år siden. Det eneste, der var væk den gang, var ungernes sparegrise...
    Håber du trods alt har det okay.
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Uh, hvor kan jeg godt forstå dit raseri - det er så hæsligt, når andre mennesker går og roder i og tager for sig af ens ting - jeg har prøvet, men heldigvis er det mange år siden.
    Jeg krydser fingre for, at du snart får tjek på det praktiske omkring indbruddet, og så føler jeg med dig for resten.

    SvarSlet
  4. Jeg føler med dig - jeg har lige været det samme igennem, bortset fra at de ikke havde lavet hærværk her (lige med undtagelse af vinduet)
    Håber du får tjek på alt hvad der mangler og hurtigt kommer videre - det skal man jo trods skiderikker der ikke kender forskel på dit og mit.

    SvarSlet
  5. Hvor er det synd for dig. Det er så ubehageligt og giver en fornemmelse af utryghed længe efter.
    Jeg har ellers lige tænkt på dig og håbet, at du snart er klar til undervisning igen.

    SvarSlet