Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



søndag den 16. september 2012

GAVE sendes til






September er stadig smuk - skønhed på blot en gren:)

Tusind tak for alle forslagene til emner.
Nå ja, der forestår et stykke arbejde med at vælge eller sammenfatte emnerne til en workshop, men det er så sandelig et luksusproblem, så endnu en gang tak:)
Jeg vil sende et par forslag til Fanø og så må vi jo se, hvad det ender med. Håber, at jeg ser nogle af jer i 2013:)

Hæklede dyr bliver det nok ikke, desværre, idet jeg ikke føler mig helt kompetent udi det emne.

Så er der lige det med gaven.
Christine ( 6. Sept) jeg "beklager meget", men du skal altså til at strikke med flere farver:)))
Det klarer du helt sikkert!

Vil du venligst sende mig din adresse?


Ønsker jer alle en god søndag aften.

Ingerlise







- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Tusinde, tusinde tak for den meget fine gave.
    (pakken hentede jeg i dag i et herligt septembervejr)
    Sikke et farvespil, minder om lyng og fyrretræer/grantræer.
    Glæder mig til at gå i gang med halstørklædet.
    Herligt, herligt at være så heldig :-)
    Tak også for kort med tilbud om hjælp til strikningen.
    Så kan det ikke gå galt.
    Kærlig hilsen Christine

    SvarSlet