Her handler det om hverdag, strik, hækling, freeform, strikkebøger, teknik, fif, detaljer og andre finurligheder



lørdag den 30. november 2013

ADVENT







Kransen på billedet er en gave, og hver gang den tændes, vil jeg med glæde huske på giveren.

Gaver, kan vi give hinanden hver dag - på hverdage, hvor der for nogle måske ikke er så meget overskud eller lys.
Jeg mener, som du nok har gættet, ikke gaver, der ligefrem kan pakkes ind, men på at drage omsorg for hinanden.
Jeg tænker på, hvor stor betydning det har at møde høflighed og blive mødt, lige der, hvor man er.
Det lyder let og rigtigt - eller det er nemt at skrive, men det er ikke så let at praktisere i en travl hverdag.
Jeg tænker, at vi må dele ud når vi har overskud og lære at tage imod når andre vil dele.
Jeg tror på at vi kan, hvis vi øver os:)

Jeg ønsker jer en glædelig advent

Ingerlise




PS
Søndagsskolen fortsætter på næste søndag.




Posted using BlogPress from my iPad




1 kommentar:

  1. Hvor er det bare en smuk adventskrans - og gave.
    Og hvor er det rigtig at gaver er noget vi kan give hinanden hver dag i form af venlighed og omsorg :o)

    SvarSlet